**** بر اساس اطلاع اداره کل بیمه سلامت استان گیلان، بیمه شدگانی که دفترچه بیمه سلامت همگانی دارند از تاریخ اول مرداد 96 بصورت آزاد در بیمارستانهای خصوصی پذیرش می شوند***بیمارستان با بیمه های تکمیلی پارسیان، البرز، دانا، آرمان، معلم ، کوثر، sos ،ایران ،آتیه سازان حافظ، بیمه صدا و سیما و بیمه رازی  قرار داد بسته شد و بیماران دارای معرفینامه از بیمه های تکمیلی پذیرفته می شوند***  سیستم بی خطرساز و استریلیزاسیون زباله های بیمارستانی در فضای استاندارد راه اندازی شد ***سهامدارمحترم:باابراز خوشحالی دومین اتوکلاو آخرین مدل 500 لیتری CSRبا ظرفیت بالا راه اندازی شد. ********با ابرازخوشحالی بیوپسی ترانس رکتال با هدایت سونوگرافی توسط همکاران و اساتید فلوشیپ سونوگرافی در بیمارستان آریا انجام می شود****کلیه مانیتورهای اتاق عمل و ریکاوری با پیشرفته ترین مدل،تجهیز گردید****بدنبال زحمات شبانه روزی پرسنل و همت والای پزشکان سهامدار،بیمارستان آریا به درجه 1 ابقاء شد***:::: ::::: کمیته علمی بیمارستان آریا با پیگیری و جدیت خود توانست امتیاز بازآموزی کنفرانسهای علمی بیمارستان را اخذ نماید این کنفرانس ها دارای امتیاز می باشند جهت عضویت در سامانه آموزش مداوم پزشکی کشور و کسب امتیاز باز آموزی به آدرس زیر مراجعه نمائید gilan.ircme.ir

نظرخواهی

نظر شما راجع به نحوه‌ی ارائه خدمات پرستاری بیمارستان آریا چیست؟

  • خوب 45% 474 آرا
  • معمولی 13% 137 آرا
  • ضعیف 11% 116 آرا
  • خیلی ضعیف 27% 285 آرا

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
  1. خدمات پرستاري
    رضایت بخش نیست...
  2. خدمات پرستاري
    ali bood vaghean az parastaraye bimarestan motshakeram
  3. با سلام و خسته نباشید

    به دلیل بستری بودن پدرم چند روزی هست که به بیمارستان اریا رفت و امد میکنم.برخوردها مناسب و خدمات هم به همبن تناسب است

    اما در مواقع شب و نیمه شب از این مقدار کمی کاسته میشود که با توجه به ماهیت خصوصی بودن بیمارستان کمی دور از انتظارات میباشد.

    پیروز باشید
  4. خدمات پرستاري - بخش اطفال
    1- خدمات پرستاري بسيار ضعيف بود .

    2- پرستاران دقت در برنامه هاي كاري ندارند و بيشتر وقت خود را صرف صحبت كردن درباره ي همكاران و خاطرات مي كنند.

    3- بيمارستان خيلي تميزي است مخصوصا اتاق ها و سرويس بهداشتي.

    پاسخ : موارد ذکر شده جهت پیگیری و بررسی به اطلاع مدیریت پرستاری رسانده شد با تشکر از اظهار نظر شما
  5. تشکر
    باسلام-دوهفته پیش عمل سزارین انجام دادم وپسرم توبیمارستان اریابدنیا اومد رفتار پرستارها عالی بود از زحماتشون قدردانی وتشکر میکنم
  6. پرستاری بخش آنژیوگرافی
    در بخش آنژیوگرافی بیمارستان بیمارانی که بستری هستند اکثراً روزانه داروهای زیاد باید مصرف کنند که این نیاز به مصرف آب زیاد در روز و تحرک دارد که در این بخش بیماران نه تحرک می توانند داشته باشند ونه آب به اندازه کافی می دهند حتی قرص های بیماران را یک جا به تعداد زیاد با کمی آب به بیماران می دهند که این باعث می شود اکثر بیماران بعد از ترخیص شدن از بیمارستان دچار یبوست های شدید می شوند که حدوداً یک ماه پیش که مادرم در این بیمارستان 3 روز بستری بود این مشکل برایش پیش آمد سه روز در بیمارستان مادرم اصلاً ادرار بزرگ نداشتند بعد از مرخص شدن هم سه روز دیگر هم یبوست شدید داشتند که بیرون به پزشک مراجعه کردیم تا مشکل مادرم حل شد. لطفاً به وضعیت پرستاری این بخش رسیدگی شود.
    پاسخ :
    با تشکر از اظهار انتقاد شما ، با توجه به اینکه بخش آنژیو گرافی واحد برون سپاری شده بیمارستان به شرکت نما پرداز گیل می باشد مورد انتقاد شما به مسئولین نما پرداز منتقل خواهد شد و ضمننا جهت توضیحات بیشتر با شماره تلفن بیمارستان داخلی 136 تماس حاصل بفرمائید
  7. خدمات پرستاری
    با سلام خدمات پرستاری رضایت بخش نیست.پدر من در این بیمارستان بستری شد اکثر کارهای مربوط به پرستاران توسط خدماتی های این بیمارستان صورت می گرفت.به نظر من جای این دو گروه را عوض کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت.این مربوط به بخش داخلی بود.
    در بخش جراحی خدمات پرستاران بسیار خوب و عملکرد خدماتی ها بسیار نامناسب بود

    با تشکر از اظهار نظر شما ... انتقاد شما به مدیریت پرستاری منعکس شد.
  8. انتقاد
    با سلام خدمات برستاری اصلا رضایت بخش نیست مخصوصا در بخش icu که تمام خدمات کارهای برستاری را هم انجام میدادند من بسرم در بخش icu بستری شود که شاهد بودم تمامی برستارها کارهای خود را به خدمات واگذار میکردند به نظر من جای این 2گروه را عوض کنید بهتر نتیجه میگیرید ولی همه ما میدانیم که شما اصلا نظر ماهم نمیخوانید تا چه شود عمل ان . با ارزوی موفق برای بهتر شودن حال رفاه خدمات و مریضان با بهرگیری از انتقادات

    پاسخ : نظرات شما در اختیار مسئولین مربوطه قرار گرفت ... شرط ارتقاء هر سیستم بهره مندی از نظرات مشتریان و مخاطبان سیستم است
  9. اطلاعات
    سلام من هفته دیگه در این بیمارستان سزارین دارم خاستم بدونم هزینش با بیمه تکمیلی ایران جقدره؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ :لطفا با واحد حسابداری بیمارستان تماس حاصل بفرمائید
  10. اعتبار بخشی ،‌حاکمیت بالینی
    از خدمات ارایه شده راضی هستم ولی تورا بخدا به بیمارستانهای دولتی بگین که این راهش نیست از بس که به اعتبار بخشی حاکمیت بالینی وبهبود کیفیت و.......................میرسن برای یه پرستار جانی نمی ماند که بخواهد به بیمار برسد تازه اگه لابلای این همه کار اعتبار بخشی وحاکمیت بالینی اگه یه بیمار مثل پرونده ها گم نشه خیلی باید خدا را شکر گفت با تشکر از کلیه پرسنل زحمت کش بیمارستان آریا
  11. انتقاد
    هفته گذشته از بیمارستان ترخیص شدم و این چندمین بار است که به این بیمارستا می آیم خدمات کار خود را به نحو احسن انجام میدهند کا ر پرستاری نیز اکثرا به عهده خدمات است.ای کاش جای این 2 کادربا هم عوض میشد
  12. انتقاد
    کارکنان بیمارستان مثل بخش زایمان و همه کارکنان حوزه اداری نا مطلوب است. مدیریت محترم بیمارستان به فکر این وضعیت باشد. ضمنآ از خانم دکتر زهرا محمد تبار هم خواستم تشکر و قدردانی نمایم , لطفآ حتمآ به استحضار ایشان برسانید.
  13. آزمایش
    حدودا 12 روز هستش که عمل جراحی در بیمارستان آربا انجام داده ام جوات پاتولوژی قرار بود که در 5روز پیش حاضر شود اما تعد از چند بار مراجعهپی در پی هنوزاین بخش آماده جواب دهی نمی باشد.ّآیا امکان این است که من اینترنتی ازجواب آزمایش مطلع شوم
    ...
    پاسخ : متاسفانه با توجه به کثرت بیمار فعلا چنین امکاناتی برای بیمارستان امکانپذیر نمی باشد
  14. شکایت
    با عرض سلام و ادب خدمت شما مدیر وکلیه همکاران محترمتان .من فرزند یکی از بیماران بیمارستان شما هستم. مدت چند سالی ابوی اینجانب راباتوجه به کهلت سنی در آن بیمارستان بستری می نماییم. وهربار مبلغ حداقل از سه الی هشت میلیون بابت معالجه ایشان برداخت کردیم.البته زحمت کلییه بزشکان وبرستاران وخدمات آن بیمارستان قابل تقدیر است .ولی متاسفانه در بخش یک داخلی خانم برستاری کار می کند که هر چه خواستم نامش را ببرسم به من نگفتند.ولی حرکات بسیار زشت ودور ازانسانیت این خانم باعث شد.من چند خطی برای شما بنویسم .البته این راهم بگویم که خانم برستارهای دیگری هستند .که معنی انسان بودن را خوب می دانندومی فهمند.خلاصه این که برای بیداکردن خانم برستارفوق .ساعت کارایشان راخدمت شما می نویسم .خواهشا از ایشان توضیع بخوایید.وبگویید .آآیابیماری که در حال استفراق زدن است وشماباعث آن بودیدمریض رابه حال خودش ول میکنند$ باتوجه به اینکه مریض از طریق لوله بایدغذا می خورد .شیفت عصر روز چهار شنبه ساعت 6بعد از ضهر 92.8.29.در آخرخواهشن این شعر رابرایش بخوانید.قدر بشناسدیدمستان آخرین پیمانه را...... ....ساقی امشب می کند تعطیل این می خانه را.....گو به.به مستان مهمانی به پایانش رسید ....خورده یاناخورده باید ترک کرد این خانه را..باتشکرمنتظر جوابتان هستم
  15. با سلام وخسته نباشيد خدمته پرسنل عزيز بيمارستان من ساله ٨٥و٩١ عمل سزارين انجام دادم هم از دکترم جناب رضی زاده راضی بودم وهم از پرستارهای مهربونش، با تشکر
  16. سايت
    سلام خسته نباشيد
    لطفا در سايت بيمارستان بخش دعوت به همكاري يا استخدام قرار بديد
    تا هم شما يه ديتا بيس از داوطلبين داشته باشيد وهم مردم از اين ذهنيت كه بيمارستان باند بازيه &فرما تو كاركزيني غيب ميشن و....
    يه كد رهگيري سايت بده تا رو فرم كارگزيني بنويسن كه اين مشكل پيش نياد
    البته ثبت نام به منزله جذب نيرو نيست البته لينك كامل تمام پستهاي شغلي
  17. با سلام

    بنده به علت ابتلا به آنفولانزای شدید هفته پیش به اورژانس بیمارستان مراجعه کردم.لازم دانستم که از زحمات آقای دکتر مبرهن که حقیقتا" زحمت کشیدند تشکر مخصوص کنم. البته از بقیه پرسنل هم تشکر و قدر دانی می کنم. راضی بودم.یقینا" عبادت جز خدمت به خلق نیست.سلامت باشید.
  18. با سلام و خسته نباشید خدمت پرسنل محترم بیمارستان اریا من برخورد بدی از پر سنل ندیدم دم همه شونم گرم مثل همیشه مهربون
  19. سلام بیمارستان تر و تمیزی هستش خوشم اومد.اون خوف بیمارستانای دیگه رو نداره.بقیه چیزاش در حد نرمال.در کل خوبه
  20. بخش اطفال
    باسلام و احترام
    من روز جمعه جهت عمل لوزه فرزندم ساعت 7 صبح به بیمارستان مراجعه نمودم و ساعت 18 خارج شدم.
    رفتار پرستاران بخش اطفال بد نبود ولی دربخش سروصدای زیادی بود که فقط ناشی از صحبت کردن پرستاران بخش و نیروی خدمات بود.
    درمحیط کاری فقط و فقط استرس موج می زد و راه حل آن فقط با صدای بلند بلند صحبت کردن و همدیگر را در هرزمینه با تنش صدا زدن بود، در صورتیکه در بخش داخلی با تعداد 5 پرستار کوچکترین صدایی بین پرستاران نبودو به آرامی صحبت می کردند.
    لطفا به پرنسل محترمه سفارش کنید در محیط بیمارستان برای آرامش بیماران و حتی خودشان به آرامی صحبت کنند زیرا باصدای بلند صحبت کردن باعث ناراحتی بیماران و همراهان آنها و شخص خودشان می شود.
    باتشکر

    ممنون از اظهار نظر شما
  21. سر و صدای پرستاران محترم و همراهان بیمار در اورژانس و بخش واقعا سرسام اور است.لطف کنیم تذکر بدید.

    ......
    با تشکر از بازدید شما

    موارد انتقادی به مسئولین مربوطه گزارش داده شد
  22. بخش جراحی 3
    با سلام
    من چندوقت پیش در این بیمارستان بخش جراحی 3 بستری بودم یک خانم پرستاری بود به نام خانم زندباف که خیلی مهربون و خوش برخورد و صمیمی بود هر وقت شیف کاری ایشون بود همه روحیه میگرفتن ادم احساس نمیکرد تو بیمارستان مثل خواهر با همه برخورد میکرد مخصوصا با افراد مسن خیلی خوش برخورد و خوش رو بود به همه روحیه میداد اینقدر که مهربون بود خواستم از همینجا ازش تشکر کنم و از مسولین بیمارستان بخوام که قدر این پرسنل خوب مثل ایشون بدونن و از این جور افراد زیادتر از در کادرشون بخصوص که پرستار ارتباط مستقیم با مریض داره استفاده کنند . مرسی از شما و بخش جراحی 3 و بخصوص پرستار خانم زندباف که مثل فرشته هاست برای بیماران
  23. خدمات دهی خیلی خوبه من که پام رو عمل کردن دکتر جعفرشریفیان کاملا راضی بودم پرستارا هم خوب بودن
  24. انتقاد
    سلام خسته نباشید من از پرسنل بیمارستان راضی هستم ولی متاسفانه این بیمارستان بخش nicuنداره واقعا درست نیست که ادم بیمارستانشو به خاطره بخش nicu عوض کنه بیمارستان به این خوبی چه طور این بخش مهم رو نداره لطفا رسیدگی کنید هرچه زودتر
  25. شکایت از بخش هفت
    با عرض سلام و وقت بخیر خدمت اساتید و پزشکان و پرسنل محترم بیمارستان اریا.
    اینجانب در تاریخ بیست و چهارم اسفند سال نود و چهار بستری شدم در بخش اورژانس به علت درد شکم که خیلی خوب بود کارهای این بخش ولی بعد از منتقل شدن به بخش هفت خیلی از بوی فاضلاب اذیت شدم و زیر پتو قایم میشدم که بخاطر معده حالت تهوع نگیرم قرار بود منو ببرن بخش یک اما گفتن پر هست و وقتی خالی شد بیمار دیگه ای رو بردن که رفته بود سرپرستاری و شکایت کرده بود.فقط این حرکت اذیتم کرد که اون بخش ها بهتر بود و منو با این سن جوون نبردن اونج که حداقل تلویزیون ببینم و سرگرم بشم و دردم یادم بره.از نظر خدمات خیلی عالی بودن هم خانم ها که لباس صورتی بودن هم اقایون لباس ابی.خیلی زحمت کشیدن منو بردن سونوگرافی و اندوسکوپی و تا اخرین لحظه تا دم در با من بودن.پرستارها همه خوب بودن سرپرستار بخش هفت عالی بود صبح ها که میومد به من صبح بخیر میگفت و وضع منو چک میکرد خیلی مهربون و عاقل بود از خیلی از دکترا بیشتر تجربه داشت و تشخیص بیماری و درمان میداد.خدا حفظشون کنه.
    غذا هم که عالی بود خیلی عالی به موقع و سرساعت و به اندازه و کاملا مثل رستوران خوش طعم پر گوشت و طعم دار با توجه به حال خودم تغییر میدادم و از منوی غذا انتخاب میکردم با توجه به میل غذاییم.همه عالی بودن الان یک روزه مرخص شدم حالم عالیه از زحمات دکتر ارام پیروزی متخصص داخلی که مثل یکی از اعضای عزیز خانواده ی خودشون توی تمام لحظات حتی حین انجام اندوسکوپی با مهارت کافی و بدون درد خیلی منو ناز میدادن و همراهی میکردن خیلی خیلی ممنونم.از رییس بیمارستان بخاطر بخش اندوسکوپی و دستگاه بدون درد و تخصصی تشکر ویژه دارم.ارزوی سلامتی دارم برای همه ی عزیزان
  26. تشکر
    با سلام ....من دوم عید امسال در بیمارستان بستری شدم وآقای دکتر سید علی جلالی عمل کسه صفری بنده رو انجام دادند ...کمال تشکر رو از ایشان به خاطر پیگیری مجدانه 24 ساعته و اهمیت بالایی که برای سلامتی مریض قایل هستند برای من فوق العاده مهم هست....فقط تو کادر پرستاری ونظارت بر عملکرد این قشر با توجه به خصوصی بودن بیمارستان دقت بیشتری بشود ممنون میشوم . با تشکر
  27. تشکر و قدردانی
    سلام و خدا قوت به همه پرسنل زحمت کش بیمارستان آریا،حدود 12 روزی هست که عمل آرتروسکوپی روی زانوم انجام گرفته،بر خودم وظیفه می دونم که اول از همه از پزشک بسیار حاذق و فهیم و وارسته جناب آقای دکتر سید حسین علوی نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم که بسیار به بیمارشون اهمیت می دهند و پیگیر هستند و عمل بسیار خوبی را انجام دادند و دوم از کادر پرستاری و خدمات بخش 3 بسیار سپاسگزارم پرستارهای مهربونی مثل خانوم علی پور،خانوم نصیری و....و خانوم حقیقت و بسیاری از دوستان دیگر که متأسفانه اسامیشون رو در خاطر ندارم،ان شاءالله همیشه پر توان و سلامت باشید و خوش بدرخشید.
اضافه کردن نظر جدید
پیک شمیم باران

تاریخچه بیمارستان آریا رشت

پروانه این بیمارستان در سال 1330 در کوچه مهتاب بنام دکتر هوشنگ سندی و دکتر بهرام جفرودی بود و پس از آن چند سال بعد بیمارستان آریا به یک ساختمان چهار طبقه در سبزه میدان رشت منتقل گردید.

اطلاعات بیشتر

ارتباط با ما

رشت، بلوار انزلی ، جنب فرودگاه بین المللی سردارجنگل

تلفن:+98-13-33759790

info@aryahospital.ir

 


مقالات

آمار سایت